Увійти / Зареєструватись   
Забули пароль?
  
 

03.04.2020 Президент України підписав Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)", яким визначаються особливості проведення річних загальних зборів та розкриття річної регулярної інформації у 2020 році

01.04.2020 В Міністерстві юстиції зареєстроване рішення НКЦПФР від 14.11.2019 №694 "Про подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку інформації суб’єктом аудиторської діяльності, який надає послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємству, що становить суспільний інтерес, нагляд за яким здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку"

30.03.2020 Верховна рада України прийняла Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)", яким визначаються особливості проведення річних загальних зборів та розкриття річної регулярної інформації у 2020 році

25.03.2020 Оприлюдено рішення НКЦПФР від 24.12.2019 №781 "Про затвердження Змін до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів"

16.03.2020 Інформація щодо роботи Емкон під час карантину

Всі новини Підписатись
 
Послуги

Аутсорсінг функцій корпоративного секретаря

На сьогодні в акціонерних товариствах питанням корпоративного управління, нажаль, не приділяється достатньої уваги, а функції корпоративного секретаря часто доручаються юристам або, навіть, головним бухгалтерам. Така практика, призводить до порушення товариствами чинного законодавства України щодо корпоративного управління, порушення прав акціонерів та інвесторів, сприяє виникненню конфліктів між акціонерами, інвесторами та органами управління товариств.

Посилення вимог законодавства щодо корпоративного управління в акціонерних товариствах та розуміння акціонерів щодо необхідності запровадження сучасних практик корпоративного управління в діяльності товариств та їх органів управління, обумовлює необхідність впровадження посади корпоративного секретаря.

Зазвичай, до компетенції корпоративного секретаря в акціонерному товаристві відносять такі питання:

  • забезпечення взаємодії акціонерного товариства з його акціонерами та інвесторами;
  • організація скликання та проведення загальних зборів акціонерів;
  • організація роботи наглядової ради, оформлення документів наглядової ради;
  • організація роботи виконавчого органу, оформлення документів виконавчого органу;
  • організація роботи органу контролю (ревізійної комісії, ревізора);
  • забезпечення взаємодії органів товариства;
  • здійснення контролю за дотриманням акціонерним товариством вимог законодавства на ринку цінних паперів та встановлених в акціонерному товаристві корпоративних процедур, в тому числі щодо організації та проведенні засідань органів управління товариства, вчинення правочинів, тощо;
  • розкриття інформації на фондовому ринку.

Звичайно, фаховий корпоративний секретар є недешевим "задоволенням" для товариства, тому на допомогу може прийти аутсорсінг функцій корпоративного секретаря.

Чому аутсорсінг функцій корпоративного секретаря, який надається нашою Компанією, може бути кращим рішенням для товариства, ніж штатних корпоративний секретар:

  • незалежність - наша компанія є незалежною від будь-яких осіб та фінансово-промислових груп, ми не маємо зацікавленості в бізнесі наших клієнтів, отже ми гарантуємо рівновіддаленість від всіх груп акціонерів та діяльність виключно в інтересах товариства та всіх його акціонерів;
  • компетентність - корпоративне управління є основним профілем діяльності нашої компанії, ми підтримуємо високий рівень компетенції наших фахівців, постійно відслідковуємо зміни у законодавстві з питань корпоративного управління, а також самі приймаємо активну участь в законотворчій діяльності та діяльності профільних громадських організацій;
  • економія коштів - витрати на наші послуги менші, ніж витрати на утримання штатного працівника (заробітна плата та відповідні податки, забезпечення робочим місцем, витрати на навчання, необхідне програмне забезпечення, тощо);
  • безперервність - завдяки взаємозамінності наших фахівців, для нашого клієнта в нас немає відпусток та лікарняних, не відбувається "провалів", як у випадках звільнення працівників.

Кожний клієнт є по-своєму унікальним, тож чекаємо на зустріч з Вами, для того, щоб визначитись, чим саме ми зможемо Вам допомогти!


За більш детальною інформацією та для замовлення послуги звертайтесь:
за тел.: +38 (044) 456-90-04 (05), 360-17-36
та e-mail: petrik@emcon.com.ua
контактна особа: Петрик Євген Олексійович, Ступак Олена Володимирівна

Назад

© 2009-2020 ТОВ "Емкон". Всі права захищено. Розроблено ТОВ "Емкон"