Увійти / Зареєструватись   
Забули пароль?
  
 

10.09.2025 До уваги господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі! Нові вимоги щодо оприлюднення інформації

10.09.2025 НКЦПФР схвалила проєкт рішення «Про внесення змін до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 06 березня 2025 року №28/21/1933/К03»

29.08.2025 На сайті https://frs.gov.ua опубліковано повідомлення про завершення налаштування безкоштовного програмного забезпечення iXBRL-Report

02.05.2025 НКЦПФР схвалила проєкт рішення «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.11.2023 року № 1308»

02.05.2025 НКЦПФР схвалила Рекомендації щодо якості розкриття інформації у звіті про корпоративне управління

Всі новини Підписатись
 
Послуги

Аутсорсінг функцій корпоративного секретаря

Відповідно до нового Закону України "Про акціонерні товариства" (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2023, посада корпоративного секретаря акціонерного товариства в обов’язковому порядку запроваджується в:

  • акціонерних товариствах, цінні папери яких допущені до торгів на організованому ринку капіталу або щодо цінних паперів яких здійснено публічну пропозицію;
  • банках, страховиках, недержавних пенсійних фондах, інших акціонерних товариствах, які є підприємствами, що становлять суспільний інтерес відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні";
  • приватних акціонерних товариствах з кількістю акціонерів - власників простих акцій товариства 100 і більше осіб.

Звичайно, фаховий корпоративний секретар є недешевим "задоволенням" для товариства, тому на допомогу може прийти аутсорсинг функцій корпоративного секретаря.

Чому аутсорсинг функцій корпоративного секретаря, який надається нашою Компанією, може бути кращим рішенням для товариства, ніж штатний корпоративний секретар:

  • незалежність - наша компанія є незалежною від будь-яких осіб та фінансово-промислових груп, ми не маємо зацікавленості в бізнесі наших клієнтів, отже ми гарантуємо рівновіддаленість від всіх груп акціонерів та діяльність виключно в інтересах товариства та всіх його акціонерів;
  • компетентність - корпоративне управління є основним профілем діяльності нашої компанії, ми підтримуємо високий рівень компетенції наших фахівців, постійно відслідковуємо зміни у законодавстві з питань корпоративного управління, а також самі приймаємо активну участь в законотворчій діяльності та діяльності профільних громадських організацій;
  • економія коштів - витрати на наші послуги менші, ніж витрати на утримання штатного працівника (заробітна плата та відповідні податки, забезпечення робочим місцем, витрати на навчання, необхідне програмне забезпечення, тощо);
  • безперервність - завдяки взаємозамінності наших фахівців, для нашого клієнта в нас немає відпусток та лікарняних, не відбувається "провалів", як у випадках звільнення працівників.

Кожний клієнт є по-своєму унікальним. Ми можемо запропонувати Вам як типове рішення, так і індивідуальне щодо обсягу послуг та порядку їх надання.


За більш детальною інформацією та для замовлення послуги звертайтесь:

Петрик Євген
Тел.: +380 (44) 456-90-04 (05)
Ел. пошта: petrik@emcon.com.ua

Ступак Олена
Тел.: +380 (44) 456-90-04 (05), +380 (67) 392-16-83
Ел. пошта: stupak@emcon.com.ua

Мігулько Ольга
Тел.: +380 (44) 456-90-04 (05), +380 (97) 274-18-92
Ел. пошта: migulko@emcon.com.ua

Назад

© 2009-2025 ТОВ "Емкон". Всі права захищено. Розроблено ТОВ "Емкон"